torsdag 6 november 2008

God eftermiddag min kära blogg vänner!

Så var denna förmiddag förbi, jag och frugan var och handla på ICA Maxi haninge och att Julen står vid vår dörr märkte vi idag jag var bara tvången att köpa advenskalender (Choklad) till våran lilla prinssesa och julskum som min underbara fru bara älskar så vart man lite nedstämt var det något som min mor tycket om julen var när julknäcke brödet kom så jag köpte ett pkt och hoppas att morsan har jul knäcke i Nangijala.
Till lunch fortsätt det med jul tema kalvsylta smörgås så gott snart sjunger jag HEJ TOMTE GUBBAR nej för fan tänk på barnen, oj förlåt =)

Så gick vi ca 5000 steg drogt 5 km i det vackra vår vädret, nu skall jag städa lägenheten.
Jul, jul strålande jul
Julmat mmmm


1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara för fin älskling :-)
Var rädd om dig !
Älskar dig !
Puss din fru