Nu väntar både Bandy, Handboll och Hockey tills Fotbollens sätter igång i april-09 men vi har en borta match kvar norrköping borta.
måndag 3 november 2008
Hammarby supportrar
Nu väntar både Bandy, Handboll och Hockey tills Fotbollens sätter igång i april-09 men vi har en borta match kvar norrköping borta.
Etiketter:
Hammarby Fotboll
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar