I kväll vart vi färdiga med prinssesans rum

Maria skrev med guldpenna och några hjätan.

Vi skrev ut 8 a4 med dom olika prinssorna, samt hade Amanda fått
en golv pussel som vi satt upp på väggen.

Amandas lilla TV-Digital och datahörna

Amandas skriv bord med en ny skärm.

Dockhus och spis hörnan

Amandas bokhylla

Barbie, Gosedjur och prydnatts saker
Vi har slängt ca två stora soppsäckar och gett Viktor många leksaker
så nu blir det nytt för våran lilla prinssesa =)
4 kommentarer:
Vad fint det blev, nu är hon mallig va?
jepp det är hon som en prinssesa.
Va fint det blev efter ni vart klara
Tack
Skicka en kommentar